سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :5
کل بازدید :23436
تعداد کل یاداشته ها : 4
103/1/10
9:1 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
موبایل[0]
موبایل تلفن همراه آندروید برنامه تلفن همراه تم موبایل اپلیکیشن آندروید تلفن همراه ایفون گوشی نرم افزار موبایل گیم موبایل بازی

خبر مایه

آیفون قفل شده است حامل یک مشکل بسیار کمتر شد از آی فون بیشتر از ناقل عمده در سراسر جهان را ضربه. اما کسانی هستند که هنوز خرید خارجی حامل قفل برنامه آیفون به دلایل مختلف وجود دارد. بسیاری از آیفون های قفل شده از AT & T ایالات متحده آمریکا می آیند، بنابراین GPP ابزار سیم کارت باید خبر خوب برای کسانی که مردم.

بنا به گزارش GPP ابزار سیم آنلاک با موفقیت هر AT & T محدود به آی فون 4S و همچنین KDDI ژاپن و آیفون سافت 4S است. همانطور که با راه حل های مشابه مانند Gevey و RebelSIM، شما فقط سیم کارت خود را به همراه درج به سینی سیم کارت ارائه شده قرار داده و قرار دادن مقدار زیادی به آیفون. همین. در اینجا است ویدیو سیم GPP چگونه کار می کند.

با توجه به تیم GPP، GPP سیم کارت آنلاک هر AT & T گوشی های آیفون 4S در حال اجرا IOS 5.0 و IOS 5.01 بدون فرار از زندان مورد نیاز است. هیچ اشاره ای به اینکه آیا سیم کارت GPP با دیگر حامل قفل آیفون کار می کنند نیز وجود دارد.

چیزی که تیم GPP را فراموش کرده به ذکر است فعال شدن پروسه می باشد. حتی اگر این ابزار به درستی کار می کند، شما هنوز هم نیاز به از طریق سرورهای اپل برای احراز هویت. البته، هر فعال یا غیر فعال AT & T / KDDI / سافت سیم کارت ترفند و شما باید قادر به دریافت یکی از بی.

ابزار GPP سیم کارت هنوز در دسترس نیست، اما باید آن را به زودی. وب سایت که در آن شما می توانید آن را در دسترس وجود دارد، اما ما شرط می بندم شما خواهد خبری را برای انتشار خود را از دست ندهید.