سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :5
کل بازدید :23608
تعداد کل یاداشته ها : 4
103/2/5
11:20 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
موبایل[0]
موبایل تلفن همراه آندروید برنامه تلفن همراه تم موبایل اپلیکیشن آندروید تلفن همراه ایفون گوشی نرم افزار موبایل گیم موبایل بازی

خبر مایه

آنها گفتند که کمیسیون اروپا روز گذشته پرونده بین گوگل آندروید و بخش های تلفن همراه موتورولا، و ادغام کاملا برطرف شده است.گروه بخش آنتی تراست دادگستری دنبال کت و شلوار نزدیک پشت و تحقیقات خود را کاهش یافته است، به طور موثر قانونی معامله در ایالات متحده است. هر دو EC و DOJ در ارتباط نزدیک در طی تحقیقات خود را مشغول به کار است، بنابراین جای تعجب نیست که این اطلاعیه های وارد به هم نزدیک است.


بخش تحقیقات دادگستری نیز کسب اپل بعضی از اختراع ثبت شده ناول، و همچنین مایکروسافت، RIM و مناقصه های اپل برای اختراع ثبت شده در 2011 حراج ورشکستگی نورتل را مورد بررسی قرار گرفت. چنین تحقیقات گسترده توسط DOJ است به احتمال زیاد به دلیل تعداد زیادی از اختلافات حقوقی بین بازیکنان بزرگ در صنعت گوشی های هوشمند، یک روند است که هر دو EC و ادعا DOJ باید از طریق کسب حق ثبت اختراع عادلانه را کاهش دهد، مانند آن توسط گوگل در رابطه با گوشی های موتورولا است.

در حالی که این آخرین از موانع اصلی در جلوگیری از کسب هر دو بدن حاکم عهد به نگه داشتن چشم از نزدیک بر روی جستجوگر گوگل حدود 17،000 حق انحصاری اختراع تلفن همراه آن را از معامله به دست آوردن، اداره کند، و مطمئن شوید که آنها آنها را به شخص ثالث مجوز احزاب تحت منصفانه، منطقی و غیر تبعیض آمیز (FRAND).