سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :5
کل بازدید :23605
تعداد کل یاداشته ها : 4
103/2/4
10:43 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
موبایل[0]
موبایل تلفن همراه آندروید برنامه تلفن همراه تم موبایل اپلیکیشن آندروید تلفن همراه ایفون گوشی نرم افزار موبایل گیم موبایل بازی

خبر مایه

ما قبلا هم دیده می شود اولین تلفن طراحی شده توسط اینتل چیپ ست موبایل Medfield X86 و تصاویر در حال حاضر ارائه شده از تلفن همراه موتورولا خوانده آوردن وعده خود را از گوشی خود را خود را Medfield به واقعیت نزدیک تر است.

موتورولا اعلام کرد آنها خواهد شد تلفن های اینتل طراحی شده در CES و در حال حاضر شایعه این است که خواهیم برای اولین بار از کسانی که در این رویداد بزرگ بعدی در زمینه های فن آوری، در کنگره جهانی موبایل به نمایش.


ما در مورد تلفن نمی دانم کنار که آن را در حال اجرا ساندویچ خامه یخ آندروید 4.0 (که باعث اولین گوشی MOTO با ICS خارج از جعبه) و آن را تغییرات واسط برنامه توسط موتورولا است.

بنا به گزارش این گوشی از ویژگی های فوری در (چیزی در امتداد خطوط بوت سریع HTC) و دوربین آن قادر به جذب انفجار 15fps.

صفحه نمایش دارای نسبت ابعاد 16:9، تا وضوح 720p احتمال زیاد بیش از (این رزولوشن برای ICS). این که آیا آن خواهد بود AMOLED سوپر (مانند RAZR موتورولا و کهکشان) حدس و گمان است.

چیپ ست به احتمال زیاد خواهد بود که تک هسته ای اتم اینتل Z2460، است که چیپ ست تنها در خانواده Medfield، در حال حاضر است.

خواهیم شد حضور MWC و خواهیم مطمئن شوید که به غرفه موتورولا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خوانده نوسان است. اگر شایعات بالا و پایین، البته، هیچ کلمه ای رسمی از موتور می شود که آنها نشان دادن این دستگاه و یا این که حتی وجود دارد وجود دارد.